Архив


ЖУРНАЛ № 33
Рекомендації до занять на  22 травня
Українська мова                      відеоурок 7
1) скоромовки, ритмівки с.33, № 5, 6, 
2)  робота з текстом; наголоси с. 32, № 1-4
 Примітка:  фрагменти  з 15:00хв до 21:20хв+ з 23:17хв до 24:05хв
3) перевір свої знання с.30

Примітка:  фрагмент  з 11:31хв до 12:40хв

https://drive.google.com/file/d/1p5_5Jg8taOIoWCRoPr8ofEkUJJrditxc/view?usp=sharing


Математика                              відеоурок 4
1) завдання на логіку с.31, с.34, № 1, 2
 Примітка: фрагменти  з 12:58хв до 14:00хв + з 17:18хв до 20:00хв
відеоурок 5
2) завдання на обчислення  с. 37,   с. 38, № 1, 2
Примітка: фрагменти  з 13:40хв до 15:43хв + з 16:34хв до 20:23хв

https://drive.google.com/file/d/1ZqCHE0Yr-IFOVp6Tq-rWXRNiIjoC21Bg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1g-CSZa7cqpD24GN_08bnnNbDcbXeTM7z/view?usp=sharing



Всесвіт                                      відеоурок 3
с. 36-37,  фрагмент з 07:45хв до 08:55хв

с. 40-41,  фрагмент з 19:55хв до 22:20хв
https://drive.google.com/file/d/1cT8_xY__CoigJWpIkxjZKrG3U4V0izRR/view?usp=sharing

ЖУРНАЛ № 33
Рекомендації до занять на  21 травня

Українська мова                      відеоурок 5
1) мовні ігри с.20, звуко-буквенний аналіз слів
Примітка:  фрагменти   з 11:00хв до 12:35хв + з 12:35хв до 14:48хв
2)  робота з текстом с. 22, № 1
 Примітка:  фрагмент  з 17:05хв до 21:00хв
3) перевір свої знання с.23, № 3
Примітка:  фрагмент  з 23:43хв до 26:18хв

 відеоурок 6
4)  робота з текстами с. 24, № 1, 2
 Примітка:  фрагменти  з 12:30хв до 16:24хв + з 18:12хв до 23:00хв
5) перевір свої знання с.25, № 4, 5
Примітка:  фрагмент  з 25:15хв до 29:00хв
 
Математика                              відеоурок 3
1) завдання на логіку с.21 Примітка: фрагмент  з 14:35хв до 16:40хв
2) селфі-аудит с. 26            Примітка: фрагмент  з 17:30хв до 19:15хв
3)  задача  с. 26, №1.          Примітка: фрагмент  з 19:25хв до 21:59хв
4) завдання на обчислення  с. 27, № 4 

Всесвіт                                      відеоурок 2

с. 29,  фрагмент з 14:18хв до 21:00хв



ЖУРНАЛ № 33
Рекомендації до занять на  19 травня
Українська мова                      відеоурок 3
                        1) мовні ігри с.12 
                        Примітка:  фрагменти   з 19:50хв до 21:33хв
2)  робота з текстом с. 14, № 1
 Примітка:  фрагмент  з 23:50хв до 29:19хв
3) перевір свої знання с.15, № 3, 4
Примітка:  фрагмент  з 31:15хв до 34:50хв
 відеоурок 4
4)  робота з текстом с. 16, № 1
 Примітка:  фрагмент  з 15:40хв до 20:25хв
5) перевір свої знання с.17, № 2
Примітка:  фрагмент  з 22:13хв до 26:15хв



Математика                              відеоурок 2
1) завдання на логіку с.13 Примітка: фрагмент  з 13:28хв до 15:30хв
2) селфі-аудит с. 18            Примітка: фрагмент  з 17:44хв до 18:41хв
3)  задача  с. 18, №2.          Примітка: фрагмент  з 19:37хв до 22:37хв

4) завдання на обчислення  с. 18, № 2  
Рекомендації до занять на  18 травня

Українська мова                      відеоурок 1
1) мовні ігри с.2, с. 4 №1, с. 5 №3 .
Примітка:  фрагменти   з 14:15хв до 21:10хв + з 28:36хв до 31:05хв + з 48:12хв до 49:05хв +  з 49:06хв до 51:21хв
2)  робота з текстом с. 4, № 2
 Примітка:  фрагмент  з 31:06хв до 46:20хв
 відеоурок 2
3) мовна гра с.6, №1. Примітка:  фрагмент   з 10:16хв до 12:45хв
4) повторення словникових  слів  с. 7,  №3, 4

Примітка:  фрагмент   з 19:13хв до 27:30хв.

https://drive.google.com/file/d/1ameSU2HyEQFVA3tF5ewsYordzQ8uSe_g/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/open?

id=1VGsJttsmYIOjtbZCS5z7ahpokxmT8Q7U

Математика                              відеоурок 1
1) завдання на логіку с.3   Примітка: фрагмент  з 11:30хв до 14:15хв
2)  задача  с. 8, №2.           Примітка: фрагмент  з 18:05хв до 22:30хв
3) завдання на обчислення  с. 8-9, № 1, 4, 8       

Всесвіт                                      відеоурок 1

с. 10,  фрагмент з 09:05хв до 13:00хв+ з 16:00хв до 17:00хв 
https://drive.google.com/open?id=1dCzOwCDTZia_ET_Bl5eVze4n6LILciFN

ЖУРНАЛ № 31-32

Завдання на  15 травня



Математика Повторення. Творча робота над задачами
     с. 32-33, № 3, 6, 8 (інші завдання за бажанням).
    Примітка: урок 6, фрагменти  з 12:15хв до 14:50хв +
                                                            з 20:40хв до 22:14хв +

                                                            з 22:25хв до 22:44хв
https://drive.google.com/file/d/1VuPadtyfzEd-P23UA2rn9sctF6Stwte7/view?usp=sharing



Всесвіт 1)с. 38-39, урок 2 фрагменти з 05:10хв до 14:00хв+
                                                                 з 17:35хв до 20:10хв 
         2) с. 40-41, урок 4 фрагменти з 05:10хв до 07:46хв +
                                                              з 11:20хв до 12:28хв +
                                                              з 23:00хв до 24:15хв

Примітка: урок 3 перегляд відео за бажанням
https://drive.google.com/file/d/1y3oqnhLbtSROp3JzCtecwmNdh8_g7bZP/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1FDARuTFNVs0HZheoOZTE5UOc9hzmJBVC/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1bd2U4TVT1qImM3ByzoMsWQlwGmz-EpZD/view?usp=sharing
 ЖУРНАЛ № 31-32
Завдання на  14 травня

Українська мова Повторення.Усне і писемне мовлення.
1) с.14- 15 селфі-аудит (коричневий горішок
Примітка1:  урок 6, фрагмент   з 10:32хв до 15:00хв   
2)  (робота з текстом) с. 14, № 1  або с.16, № 1
 Примітка2:  урок 6, фрагмент  з 15:00хв до 16:40хв
 3) с.15, № 3  Примітка3: урок 6, фрагмент  з 20:58хв до 22:59хв
 Примітка4: запропонований диктант «У весняному лісі» (урок 6 фрагмент з 26:58хв до 37:35хв) присилати на перевірку не треба. У кого були помилки у попередніх диктантах, раджу ще потренуватися (за бажанням)

Примітка5: урок 7, перегляд відео за бажанням.
https://drive.google.com/file/d/14gNT6NZTiyO3NP3-1C7ROhjefiy2Cn3E/view?usp=sharing


Математика Повторення. Творча робота над задачами
                            1) с. 28-29, №  2, 3, 5 (інші завдання за бажанням).
Примітка: урок 4, фрагменти  з 16:12хв до 29:50хв
                            2) с. 30-31, №  2, 3 (інші завдання за бажанням).
Примітка: урок 5, фрагменти  з 23:07хв до 32:44хв




ЖУРНАЛ № 31-32
Завдання на  13 травня

Математика  Творча робота над задачами
Примітка: раджу переглянути обов’язково повністю відео до заняття №2 і №3 (подано роз’яснення щодо роботи з моделями до задач)
                            с. 24-25, №  2, 5, 6
               с. 26-27, №  2, 3, 6 (інші завдання за бажанням)




Українська мова Повторення.Усне і писемне мовлення.
                            (читати 1 текст на вибір) с. 10, № 2  або с.12, № 2
                            с.11 (у посібнику), № 3, 4,  
Примітка1:  урок 4, фрагменти  з 07:40хв до 09:25хв + з 25:40хв до 28:00хв  )
Примітка2: урок 5, перегляд відео за бажанням.




Всесвіт с. 36-37,  відео до  уроку 1 фрагменти з 06:15хв до 09:27хв + з 13:00хв до 17:45хв  )


ЖУРНАЛ № 31-32
Завдання на  12 травня
Увага!
         На цьому тижні для опрацювання матеріалу відео буде більше, але Ви можете вибірково обирати матеріал, який варто переглянути. Якщо відео втомлюють – не переглядайте, а повторюйте матеріал у зручному для Вас режимі.   Головне – не ПЕРЕВАНТАЖУВАТИСЯ!
          Слідкуйте за моїми рекомендаціями-примітками!
      Примітка1: запропоновані диктанти є тренувальними. Присилати їх на перевірку не треба. У кого були помилки у попередньому диктанті, раджу ще потренуватися (за бажанням)
          Примітка2: для тих, кому треба ще раз роз’яснити (закріпити) як виконувати звуковий аналіз слів, розбір слів за будовою дивіться відео: фрагмент уроку 1 (з 18:00хв до 29:30хв); урок 2 (з 05:27хв до 05:45хв); урок 3 (з 05:32хв до 07:30хв + з 24:01хв до 25:35хв  );
         Примітка 3: повторення алфавіту урок 2 (з 26:51хв до 27:44хв)
         Примітка 4: повторення теми «Звертання» урок 3 (з 28:13хв до 29:45хв)
         Примітка 5: нижче вказано обов’язкові завдання, а інші можете виконувати за бажанням.
Українська мова Повторення. Усне і писемне мовлення. Стислий і детальний переказ творів.
(переказ 1 тексту на вибір) с. 4,№ 2  або с.6, № 2 або с.8, № 2
Українська мова
с.7 (у посібнику), № 4, 6 (відео урок 2 з 28:45хв до 30:38хв)

 с.8-9,  № 1(відео урок 3 з 14:10хв до 15:21хв), 3, 4 (з 29:45хв до 31:45хв)

         






Математика  Повторення. Творча робота над задачами.
                   с. 22-23, № 1, 2, 6
відео фрагмент уроку 1 (з 12:12хв до 20:53хв + з 24:00хв до 33:53хв)

ЖУРНАЛ № 30
Завдання на  8 травня

Математика    пояснення є на відео
с. 38-39,(у посібнику) )№ 1, 3, 6 +№ 5*, 8*  (за бажанням)
Російська мова  с.77-78,  245 (усно), № 246, 248 (письмово)
Всесвіт с. 40-41, пояснення є на відео


ЖУРНАЛ № 30
Завдання на  7 травня



Математика Повторення. Числові і буквені вирази. Рівності і нерівності. Порядок виконання дій у виразах. Вирази із змінною. Рівняння.
               с.34-35(у посібнику) № 1, 2, 3,7(пояснення  на відео)
                                                    № 8* (практично за бажанням)


Українська мова  Ура!!! Сьогодні тільки завдання-цікавинки! Проявіть свою кмітливість! Відео допоможе. Вибирайте завдання, які Вас зацікавили.
                 с.32-33 (у посібнику)

ЖУРНАЛ № 30
Завдання на  6 травня



Українська мова Повторення. Текст. Типи текстів (розповідь, опис, міркування). Стилі тексту: художній текст. Жанр твору.
                        (читати на вибірс. 22,  № 2  або с.24, № 2, 3
Українська мова
                           с.23 (у посібнику), № 3, 4, 5* (за бажанням)
                           с.25,  № 4 (у посібнику)


Математика Повторення. Числові і буквені вирази. Рівності і нерівності. Порядок виконання дій у виразах. Вирази із змінною. Рівняння.
               с.26-27(у посібнику) № 1, 6, 7(пояснення  на відео)






Всесвіт  Повторення. Рукотворні об’єкти довколишнього світу
        с. 28-29,  № 1 - 6 (пояснення  на відео)




       

ЖУРНАЛ № 30
Завдання на  5 травня

Українська мова Повторення. Текст. Будова тексту (зачин,                                            основна частина, кінцівка). Абзац
                                с.14, № 2* або с.16, № 2 
                                                   
Українська мова ( у посібнику)
                                 с.14, №1  с.15, № 3,  4, 6* (за бажанням)
                                 с.17, № 3, 4               





Математика   Повторення. Числові і буквені вирази. Рівності і нерівності. Порядок виконання дій у виразах. Вирази із змінною. Рівняння.
                              с.18 – 19 № 1, 4, 5 (у посібнику)
                              № 3 (у зошит записати 2 рівняння на вибір)
                              № 8* (є логічне пояснення на відео)


ЖУРНАЛ № 30
Завдання на  4 травня


Українська мова  Повторення. Текст.
                    с. 4, № 1(вивчити вірш напам’ять і надіслати мені відео)
Звертаю увагу!Це завдання тільки для тих учнів, хто ще вірші напам’ять не здав.
                   (усно для всіх) с. 4,  № 2 + с. 6,  № 2 (тест на відео)                     
Українська мова           с.5, № 4 (усно)
 с.5,  № 5 або № 6 Примітка: списати 1 текст у зошит на ваш вибір та надіслати мені для перевірки.
 

Математика Повторення. Числові і буквені вирази                                       Примітка: пояснення є на відео.
     с.8-9; № 1, 2, 3, 6 (на вибір 2 завдання розв’язати у посібнику)

               № 7, 8, 9, 10 (на вибір 1 задачу записати у зошиті)




https://drive.google.com/file/d/18gGKD2jTH7HbkZYz6mAwHEcWuEU-kYkN/view?usp=sharing
Всесвіт  Повторення. Рукотворні та нерукотворні об’єкти довколишнього                                           світу (пояснення є на відео)

 с. 10-11 № 1-7. Примітка до № 2: на відео не зафарбовано слово папір.



ЖУРНАЛ № 29
Завдання на  30 квітня
Математика
с. 34-35, (у посібнику)№ 2, 3, 5, 10+№ 1*, 8*  (за бажанням)                                                       
 с. 38-39,(у посібнику) Примітка: раджу використати відео з конкретним поясненням і можливістю перевірити правильність виконання.


Російська мова  с.74-76, № 237(усно), № 238, 241(письмово)
         
Всесвіт с. 40-41, пояснення є на відео
                                
Українська мова Складання і запис звернення «Бережімо Землю!»
с.32-33 Примітка: (виконати одне із завдань на вибір тільки усно)
Підказка до № 2: (Земля, планета, вона). (Охороняй рослини і тварин, зменшуй сміття, економно використовуй воду, електроенергію.)
Підказка до № 3: Дорогі земляки!
Ми хочемо жити в чистому місті/селі.
Ми хочемо дихати чистим повітрям.
Ми хочемо пити чисту воду.
Допоможіть зберегти чистоту повітря, води, ґрунтів.
Допоможіть  зберегти природу рідного краю.
Разом ми зможемо зробити набагато більше.

                                     Учні 2 - .. класу …


ЖУРНАЛ № 29
Завдання на  29 квітня
Українська мова Повторення. Речення. Зв’язок слів у реченнях. Речення і словосполучення.
                        (читати) с. 22,  № 2  або с.24, № 1
Українська мова
                           с.23 (у посібнику), № 3, 4, 6* (за бажанням)
                           с.25,  № 4 (у зошиті)

Математика Повторення. Величини. Арифметичні дії з іменованими числами. Маса. Місткість. Вартість.      
                     с.26-27(у посібнику) № 1, 4, 8, 9
       
Всесвіт  Повторення. Жива природа. Тварини.   
                с. 28-29,  № 1 - 6 (пояснення  на відео)







ЖУРНАЛ № 29
Завдання на  28 квітня
Українська мова Повторення. Речення. Члени речення (головні і другорядні). Модель речення. Смисловий аналіз тексту.
 (Попрацюйте з текстами на вибір)  с.14, № 2 або с.16, № 2 
                                                    
Українська мова (письмово у посібнику)
                           с.15, № 3,  4, 6* (за бажанням)
                           с.17, № 5
Підказка до № 5: можливі варіанти речень       (Діти, закрийте кран! Петрику, допоможеш скласти кораблик? Оленко, звичайно допоможу.)              
Математика   Повторення.Дії з іменованими числами.                                                                                                                                            
              с.18 – 19 (у посібнику) № 2, 7, 8, 9
  Звертаю увагу! Перелік завдань великий з різним ступенем складності, але Ви можете обрати не менше 3 завдань


ЖУРНАЛ № 29

Завдання на 27 квітня




Українська мова (усно)  с. 4, № 1, № 2, № + с. 6, № 1, № 2                              
Українська мова  с.7,  № 7 (списати 1 речення у зошит)
        Примітка: всі вказані нижче вправи виконати у посібнику (виправити помилки, вставити букви, слова і т.д.), а в робочі зошити нічого більше списувати не треба.
   с.5,  № 3 Підказка:Знай!Люби!Бережи!
   с.5, № 4 Підказка:слів;…думку;…окремо;…з великої букви;…знаки .!?;…розповідні, питальні, спонукальні;…окличні та неокличні;…другорядні;…підмет і присудок.

   с.5,  № 5 Підказка: 4, 8, 7. № 6, 7 (пояснення є на відео)

https://drive.google.com/open?id=1c6aOi4T4elwGZdgt3E2fXsQK6N7ZZtcZ



Математика                  (пояснення є на відео)


     с.8-9 № 3 (у зошиті); № 1, 4, 5, 7  (у посібнику)

Звертаю увагу! Перелік завдань великий з різним ступенем 

складності, але Ви можете обрати не менше 3 завдань.



https://drive.google.com/open?

id=1UyvGVVDllzZWl9OEyJWA4aXP6rhDtP9s




Всесвіт  Повторення. Жива природа (пояснення є на відео)

                       с. 10-11 № 1-6. 

https://drive.google.com/open?

id=1oepfrNWhmbP77SnboUaBBOzbYZWPedn0

ЖУРНАЛ № 28


Завдання на 24 квітня


Українська мова Повторення. 



с.32, № 1 (тест до тексту є у відео)


https://drive.google.com/open?id=1X-W-6TKvyP0AWI2PlsHyMDignprCogKv 







Математика с. 34-35, (у 

посібнику)№ 1, 4, 6+


с. 38-39,(у посібнику) № 1, 2, 3

№6*, 7*
 
Звертаю увагу! Перелік завдань 

великий з 

різним ступенем складності, але 

Ви  

можете  

обрати не менше 3 завдань до 

кожної із пари 

сторінок.

Російська мова с.71-73, № 229

231

234 (усно)


(письмово) № 233, 232* (за 

бажанням)


Всесвіт с. 40-41, пояснення є на відео


№ 1, 2, 3, 4, 5, 7.






ЖУРНАЛ № 28
Завдання на  23 квітня
Українська мова Повторення. Слово. Будова слова (закінчення і основа (корінь, суфікс, префікс). Однокореневі/споріднені слова.
                            (усно) с. 22,  № 1 + с.24, № 1
                           с. 6, № 1, № 2, № 3.                      https://drive.google.com/open?id=1lDCVT4djan9F7M67melaj7Wb3Kk8W2TM
Українська мова (письмово)
                           с.23, № 2 (у посібнику),
№ 3*, 4*, 5* (за бажанням)
                           с.23,  № 6 (у зошиті)
Увага! Письмова перевірна робота (диктант) подана у відео (урок № 6 до журналу 28). Текст диктанту, записаний учнем на окремому аркуші, необхідно обов’язково всім сфотографувати і надіслати мені на електронну пошту чи мою особисту сторінку у Вайбер не пізніше 28 квітня.


Математика Повторення.  Арифметичні дії з числами в межах 100.                                                                                  https://drive.google.com/open?id=1vh87IaWBk_gtiFcFk35kqDbuN5XclqyF  

             с.26-27(у посібнику) № 1, 3, 4, 7 та
               №2*,  5*, 6* (для тих, хто не боїться складних завдань).
Примітка  до №5*: у відео є неточності у поясненні; квадрати біля текстів задачі мають бути розфарбовані таким чином червоний, блакитний (угорі), фіолетовий, зелений (внизу).

Звертаю увагу! Перелік завдань великий з різним ступенем складності, але Ви можете обрати не менше 3 завдань.

Всесвіт  Повторення. Нежива природа. Земна поверхня.

   с. 28-29,  № 1, 2, 3, 4, 5 ( пояснення  на відео)
https://drive.google.com/open?id=1eN2Nx_uPghaaJLQBgAUjBVlxZvXyk6bQ
ЖУРНАЛ № 28
Завдання на  22 квітня


Українська мова Повторення. Слово. Слова – частини мови (іменник, прикметник, дієслово, числівник, службові слова)
                         (усно)  с.14, № 1,  № 2 + с.16, № 2 
Примітка до № 1: Пітьма - відсутність світла, освітлення; темнота. Керманич - той, хто керує.
                                                   
Українська мова (письмово)
                           с.15, № 4, 5 (у посібнику)
                           с.17, № 3,  5
https://drive.google.com/open?id=1ntrcYX6C3x_aFdCZR5W6psx3Left3cmF

https://drive.google.com/open?id=1ntrcYX6C3x_aFdCZR5W6psx3Left3cmF





Математика   Повторення. Арифметичні дії з чисами в межах 100.                                                                                                                                                       
                            с.18 – 19 (у посібнику) № 1, 2, 3, 8, 9
                             № 4 (у зошиті)

Звертаю увагу! Перелік завдань великий з різним ступенем складності, але Ви можете обрати не менше 3 завдань.
https://drive.google.com/open?id=1ykO6URBkgUycBCRNAe21T9bVtPHWGIMb


ЖУРНАЛ № 28 (англійська мова)

https://drive.google.com/open?id=1O6weGlnkxu_PIB54NOAVRR2sNgU2Ff0w
ttps://drive.google.com/open?id=1-zCs3qXOOqjoOZXqxHkXOOoavUtVAA18


ЖУРНАЛ № 28
Завдання на  21 квітня
Українська мова (усно)
                      с.4, № 1, № 2  або с. 6, № 1, № 2 (до цієї                                    сторінки є пояснення  на відео) 
Українська мова (письмово)
                       с.7,  № 3, 4, 5  (у посібнику)
                          с.5,  № 8 (у зошиті)
 Підказка: помилки треба виправити у словах М.Носова, «Незнайко на Місяці»,Терешкова,називають, сузіря.

Математика Повторення. Арифметичні дії з чисами в межах 100. 
         Звертаю увагу! Перелік завдань великий з різним ступенем складності, але Ви можете обрати не менше 3 завдань, виконуючи які дитина могла б повторити компоненти  додавання, віднімання, множення, ділення, арифметичні дії з ними.
                     с.8-9, № 1, 2, 3, 4, 7  +  с.9, № 5 (у зошиті)                    

https://drive.google.com/open?id=1XKa3RDziWfP80oVGZD2h6LnMucw_SEjK                                                                                    Всесвіт  Повторення. Нежива природа. Земля. Сонце. Обертання Землі навколо Сонця.
                     с. 10-11 № 1-7 (виберіть завдання, які під силу; допоможуть відео)




ЖУРНАЛ № 27
Завдання на  17 квітня
 

Математика с. 37 (у посібнику праве поле)-пояснення є на                     відео


                          с. 38-39, № 1, 2, 3, 4, 5 , 6, 7, 9, 11.
            Звертаю увагу! Перелік завдань великий з різним ступенем складності, але Ви можете обрати не менше 3 завдань, виконуючи які дитина могла б повторити геометричні фігури, обчислення периметру фігур та таблицю множення та ділення.
Російська мова  с.69-71, № 221, 223, 225 (усно)
                (письмово)  № 222, 224

 
           
Всесвіт с. 40-41, пояснення є на відео
                     № 1, 2, 3
Примітки до № 1: на екрані незафарбова буква е в слові енциклопедія та слово дослід.
Примітка за Новим Правописом: слово проект тепер пишеться проєкт.


 
ЖУРНАЛ № 27 16 квітня
Посилання на відеоуроки
    Примітка: Зверніть увагу! У відео пояснено вірно, які букви треба вставити на с.32, №1, але апостроф у словах не записано з технічних причин.




ЖУРНАЛ № 27 15 квітня
Посилання на відеоуроки






ЖУРНАЛ № 27 14 квітня
Посилання на відеоуроки






Примітка: Зверніть увагу! У таблиці на с.19, № 7 допущено помилку (замість 32 потрібно записати 54)


ЖУРНАЛ № 27(англійська мова)
(Обов’язково перегляньте всі 3 посилання: методичний супровід+2 відеоурока)





ЖУРНАЛ № 26 (англійська мова)
(Обов’язково перегляньте всі 3 посилання: методичний супровід+2 відеоурока)





ЖУРНАЛ № 27
Завдання на  14 квітня
Українська мова Повторення. Звуки і букви. Правопис (е, и в корені; дзвінкі/глухі приголосні в кінці складу і перед іншим приголосним). Правопис (подвоєння букв).
                         (усно)  с.14, № 1, № 2 або   с.16, № 1, №2                                               
Українська мова (письмово)
                           с.15, № 3, 4, 5 (у посібнику)
                           с.17, № 3 (Олег, Яків, Яна), №        5               
                 
           



Математика Повторення. Геометричні фігури.                                                                                                                                                                     с.18 – 19 (у посібнику)
               № 1, 2, 8, 10, 4 (за бажанням)




Звертаю увагу на мультимедійну підтримку до кожного уроку на нашому блозі та «Teleqram». Користуйтеся!!! 
Завдання на  13 квітня
Українська мова (усно)
                      с. 6, № 1, № 2, № 3.                         
Українська мова (письмово)
                 с.7, № 4 (у посібнику)
                  с.7,  № 6 (у зошиті)
          Примітка: ці речення можна назвати «чарівними», тому що  виділені в першому реченні букви допомагають краще запам’ятати дзвінкі приголосні, а в другому-

глухі приголосні.
  Математика Повторення. Геометричні фігури.                                                                               с.8 (у зошиті) № 2 (внизу)                                  с.9 (у посібнику) № 3, 4, 5, 6.
Всесвіт  Повторення. Засоби пізнання довколишнього світу
                       с. 10-11 № 1, 2, 3, 4, 5.
Примітка  до №1:  «код» малюнків (14, 25, 33, 42, 51)

ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  10 квітня
Математика с. 37 (у посібнику)
1. Виконати ланцюжок обчислень за поданою умовою. Завдання виконується з опорою на таблицю множення, якщо це потрібно дитині.
2. Завдання треба виконати практично: визначити кількість трикутників на зображенні з лічильних паличок (можна запропонувати таку фігуру скласти з лічильних паличок, а потім покласти ще дві палички, щоб вийшло 5 трикутників на зображенні); доповнити умову і виконати завдання (домалювати 2 палички так, щоб на зображенні вийшло 5 трикутників).
3. Намалювати подібного жука по клітинках у зменшеному вигляді. Оскільки 4 клітинки об’єднали в одну, то розмір жука зменшується у 4 рази.
                          с. 39, № 3 (у посібнику внизу сторінки)
Російська мова  (усно) с.67-68, № 218
                               (письмово)  № 216 (тільки списати слова)
              № 220 (скласти речення із поданих слів і записати)        

Всесвіт с. 41, №  2, 3, 4 (відгадки:пісок, гумові чоботи, свічка)





ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  9 квітня
Українська мова (усно)
                          с. 32, № 1         
Українська мова (письмово)
                           с.33,  вправа 4
             Підказка: помилки треба виправити у словах скрізь,на заняттях, в їдальні, в зеленому, Білосніжка, на червоному килимі, гарбуз, зявився.   
                                                  
Математика с. 31 (у посібнику)
1. Визначити час, який показують кути на циферблатах (сліди руху стрілок годинника).
2. Обчислити вирази.
3. Угрупувати многокутники за поданою умовою, обвести фігури відповідно; знайти периметр прямокутника.
                          с. 35, № 3 (у посібнику внизу сторінки)
Встановити закономірність розміщення чисел і заповнити пропуски
    Підказка: за верхньою стрілкою виконується дія ділення, за нижньоюдія множення.

Арт-технології :
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Зображення людини у живописі, графіці, скульптурі. Портрет.  Портрет казкового героя.


         Примітка: писати портрети непросто, але спробуйте. Сподіваюсь презентація  Вам допоможе намалювати Цибуліно. Ви можете намалювати свого улюбленого героя.




ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  8 квітня
Українська мова (усно)
         с. 22, № 1
         с. 25, № 6, 7
         *с. 24 (цікавинки про книжки виконати за бажанням)
Українська мова (письмово)
           с.23,  вправа 4
           Примітка: зображено картину художника Чарльза Бартона Барбера
             Підказка: помилки треба виправити у словах читання, заняття, маленької, цьому, пять, Оленка, загадки, прислівя, Террі, книжку.   
Математика с.27 (у зошиті) № 8 
  Примітка:зразок оформлення розв’язання.
  Якщо х =4, то (47+34):9.х=(47+34):9.4 =36
Всесвіт   с. 28, перевірити завдання 1-4
                 с. 28, № 1, 2         




ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  7 квітня
Українська мова (усно)
                          с.14, № 2 (внизу) Примітка: жанр – легенда.
                          с. 16, № 1 (розгадати кросворд) + № 2                         
Українська мова (письмово)
                           с.15, № 3,  (у посібнику) Примітка: в журналі                              використані реальні наскальні малюнки –                              мамонт,  мавпа.
                           с.15, № 4 (у зошиті. Примітка: списати                                         текст під назвою «Книга-джерело знань»)                  
                            
Математика с.19,(у посібнику) № 6
                          Примітка: вислів «Я читаю щодня!»


ЖУРНАЛ № 26
Завдання на 6 квітня
Українська мова (усно)
                      с. 4, № 1 + с. 6, № 1 (поличку,ліжко,килим, банку)
                      с. 4, № 2 або с. 6, № 2 (текст на Ваш вибір)
        Примітка:  текст аудіювання дитині не менше 2 разів читає хтось із дорослих перш ніж відповідати на питання до тексту.
         
Українська мова (письмово)
                 с.5, (у посібнику) № 3 (слова-відгадки:папірус,                                                                  берест)
                 с.5, № 4 (слово:читання. Записати споріднені                                            слова: читач, читати,читальня)
                 с.5,  № 5 (у посібнику + у зошиті)
          Примітка за Новим Правописом: у разі збігу однакових приголосних одну літеру залишаємо, а другу переносимо в наступний рядок закон-ний, безцін-ний, розріс-ся. В іменниках з подовженим приголосним можливий подвійний перенос жит-тя, жи-ття; знан-ня, зна-ння.
                    с.5,    № 8 (у зошиті)
                    с. 7, № 3 (у посібнику)
          
Математика с.8 (у зошиті) № 5 -знайти значення виразів.
                          Примітка:зразок оформлення розв’язання.
                          Якщо а=64, то 36+а:8-17=36+64:8-17=27
Всесвіт   с. 10,  № 1 (розпочати проєкт «Вирощування                                       кристалів в домашніх умовах»)
Примітки до №1:
1)Криста́л — тверде тіло, поверхня якого має кути. З кристалів складаються сніг і крига, цукор, сіль тощо.
2) Підказка: Послідовність вирощування кристалів в домашніх умовах (із солі): 4, 2, 5, 3, 1.
3) Зробіть фото чи відео (за бажанням), щоб презентувати результати своєї роботи над проєктом і продемонструвати власноруч вирощені кристали та розказати про роботу з їх вирощування.

                     с. 11,  № 2, 3.  


Дорогі діти!Шановні батьки!
 6 квітня - початок останньої чверті цього навчального року.
Всім здоров'я, оптимізму, сил!







Дорогі діти!Шановні батьки!
З 30 березня по 5 квітня - канікули!
УРА!!!
Завдання дистанційно задаватися не будуть. 
Але кому треба "підтягнути" те, що не встигли ще виконати у журналах 24 і 25 - є така можливість.
Бережіть життя і здоров’я!
Гарно відпочивайте у колі родини!
 Не забувайте про правила поводження під час карантину!



ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 30 березня
                          
Математика с. 39,  (у посібнику) № 8 (вислів “Бережи                                      природу”)

Російська мова  (усно)с.64-66, № 205, 208, 209, 212
                        (письмово)  написати по 1 рядку  букв  Е і е +
       № 211
Англійська мова  с.45, вправа 3

Всесвіт    с. 40 - 41, № 1, 2, 3

Примітка: перегляньте ще раз відеоурок «Всесвіт»


ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 27 березня
Українська мова (усно)
       с. 32 - 33, № 1 (текст повідомлення “Вітаю з  Днем щастя”), 2, 3, 4 (усно)
                                                   
Українська мова (письмово)
       с. 33, № 5(записати текст вітальної листівки у зошит)
                          
Математика с. 34,  № 1(у посібнику Примітка: слово“матуся”)
                                
Англійська мова  с.43 вправа 3 (виписати із тексту вірша слова з назвами кімнат будинку у словник та вивчити)

Арт-технології : користуйтеся вкладками.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема.Натюрморт. Весняні квіти. Листівка. Живопис (гуаш, тонований папір). 

ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 26 березня
Українська мова (усно)
         с. 22, № 1, 2 + с. 24, № 1, 2, 3 (один з віршів          вивчити                  напам’ять)                         
Українська мова (письмово)
           с.23, (у посібнику) № 3, 5(у посібнику та у зошиті)
           с. 25, № 4, 7 (у посібнику)
           с.25, № 6 (у зошиті) Підказка:сонце,сонний, спросоння.   
Математика с.26 (у зошиті) № 4-знайти значення виразів.
                          Примітка:зразок оформлення розв’язання.
                          Якщо а=49, то 58+а:7-29=58+49:7-29=36
Всесвіт   с. 28-29 Увага! Це заняття містить найскладніший для сприймання дитиною за весь навчальний рік матеріал з всесвіту. Але він є найважливішим для формування в дитини цілісної картини світу і закладає основи для успішного вивчення хімії в основній школі.
Щоб ви не лякались складності матеріалу,запевняю,  що цей матеріал буде засвоюватись дітьми поступово протягом ще двох років навчання в початковій школі. Цей матеріал (як й інший складний для засвоювання дітьми) в нашому проєкті  пропонується за методом випереджального навчання, щоб на той момент, коли він вивчатиметься, діти легко його опанували.
                         с. 28-29, № 2, 3, 4               

Примітка: перегляньте ще раз відеоурок «Всесвіт»

ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 25 березня
Українська мова (усно)
             с.14, № 1 + с. 16, № 1, 2                         
Українська мова (письмово)
           с.15, № 2,  (у посібнику)
           с.15, № 5 (у зошиті. Примітка: списати                                              тільки 1 абзац)
          с.17, № 3, (у посібнику)
          с.17, № 6, (у посібнику та у зошиті)
Математика с.18,(у посібнику) №1
           Примітка: шукане слово «маріонетка».
 Англійська мова  с.42, вправа 1(повторити  місяці у словнику, написати їх назви у рамочках)
                    с.42, вправа 2 (усно перекласти словосполучення)




ЖУРНАЛ № 25

Завдання на 24 березня

Українська мова (усно)
                          
с. 4, № 1 + с. 6, № 1, 2
                         
Українська мова (письмово)

 с. 5, № 2, 3 (у посібнику)

Розфарбуй рибок зі словами, в яких  пишеться 

буква ь

с. 5, № 4 (у зошиті. Примітка: коми,  

звичайно,  не пишемо і кожне наступне речення треба писати не з нового рядка, а продовжувати після крапки)
                            
Підказка: Складається такий текст.
Якось на вулиці Олесь побачив маленьке кошеня. Воно було гарненьке. Оченята у котика чорненькі. Нявчить тоненьким голоском. Олесь пожалів тваринку. Тепер у нього вдома живе кіт Тьома.
                                        
 с. 7, № 3, 7  (у посібнику)

Математика с.8, Примітка: вхідний селфі-

аудит (зелений горішок) не виконувати.              

с.8 (у посібнику) № 2,  №1 Важливо при 

обговоренні виконання завдання акцентувати

 увагу на те, що ціле ділиться на  рівні частини.

                                  
Шановні батьки!
        
Тема «Дроби» завершує введення нового 

матеріалу програми з математики для 2 класу. 

ІV чверть навчального року спрямовується на 

повторення тем та систематизацію вивченого.

Тема «Дроби» є пропедевтичною і вводиться лише на практичному рівні. Усі завдання діти мають виконувати з використанням моделей дробів  та на основі побудови/поділу фігури на рівні частини, створення малюнкових моделей за допомогою точок. Для проведення занять необхідно мати набори демонстраційних моделей дробів, 6 цегинок Lego; діти працюють з лічильним матеріалом, смужками паперу, які ділять на частини шляхом згинання вимірювання і позначення рівних частин.


Звертаю Вашу увагу, що ця тема буде 

вивчатися безпосередньо у класі!


Всесвіт    с. 10, № 1, 2, 3, 4, 5 (у посібнику) 

Примітка: перегляньте ще раз відеоурок 

«Всесвіт»

                  с. 11, № 6, виконати практично 

дослідження властивостей тіл. Для цього 

треба мати  стаканчик з водою, магніт, а також 

набір тіл: льодяник, гвинт, гумку (ластик). 

Результати дослідження записати в таблицю.



ЖУРНАЛ № 24


Завдання на 23 березня



Математика с. 38 - 39, (у посібнику)


(виділені блакитним кольором)


2, 4, 5 (завдання1-6)


Російська мова (усно)с.57-58,

 182, 183.

(письмово) написати по 1 рядку букв Э і э +


185 (виписати із тексту слова з буквою Э

А 
Англійська мова с.45, вправа 4



Всесвіт с. 40 - 41, Примітка: до цих 

сторінок 

додається презентація

1.Розгадайте кросворд. Яке сло

во отримали у виділеній колонці?  

(Тіла). Пригадайте з занять 

математики, що ми називаємо тіл

ом?


За слайдами розпізнати природні та 

рукотворні тіла (слайд 2 -8 )

2. Назвіть, що зображено на сві

тлинах. Утворіть слово із 

зазначених складів назв 

зображених об’єктів. (РЕшітка

ЧОботи, ВИделка, короНА –  

 речови) Запишіть.



3. Завдання на с. 41.



З яких речовин можуть 

виготовляти прикраси/посуд? Які 

речовини використовують для 

приготування страв?

Робота зі слайдами. Назвіть, з як

их речовин створені зображені 

тіла. (слайд 10 - 15)

4.

глухі приголосні.
  Математика Повторення. Геометричні фігури.                                                                               с.8 (у зошиті) № 2 (внизу)                                  с.9 (у посібнику) № 3, 4, 5, 6.
Всесвіт  Повторення. Засоби пізнання довколишнього світу
                       с. 10-11 № 1, 2, 3, 4, 5.
Примітка  до №1:  «код» малюнків (14, 25, 33, 42, 51)

ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  10 квітня
Математика с. 37 (у посібнику)
1. Виконати ланцюжок обчислень за поданою умовою. Завдання виконується з опорою на таблицю множення, якщо це потрібно дитині.
2. Завдання треба виконати практично: визначити кількість трикутників на зображенні з лічильних паличок (можна запропонувати таку фігуру скласти з лічильних паличок, а потім покласти ще дві палички, щоб вийшло 5 трикутників на зображенні); доповнити умову і виконати завдання (домалювати 2 палички так, щоб на зображенні вийшло 5 трикутників).
3. Намалювати подібного жука по клітинках у зменшеному вигляді. Оскільки 4 клітинки об’єднали в одну, то розмір жука зменшується у 4 рази.
                          с. 39, № 3 (у посібнику внизу сторінки)
Російська мова  (усно) с.67-68, № 218
                               (письмово)  № 216 (тільки списати слова)
              № 220 (скласти речення із поданих слів і записати)        

Всесвіт с. 41, №  2, 3, 4 (відгадки:пісок, гумові чоботи, свічка)





ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  9 квітня
Українська мова (усно)
                          с. 32, № 1         
Українська мова (письмово)
                           с.33,  вправа 4
             Підказка: помилки треба виправити у словах скрізь,на заняттях, в їдальні, в зеленому, Білосніжка, на червоному килимі, гарбуз, зявився.   
                                                  
Математика с. 31 (у посібнику)
1. Визначити час, який показують кути на циферблатах (сліди руху стрілок годинника).
2. Обчислити вирази.
3. Угрупувати многокутники за поданою умовою, обвести фігури відповідно; знайти периметр прямокутника.
                          с. 35, № 3 (у посібнику внизу сторінки)
Встановити закономірність розміщення чисел і заповнити пропуски
    Підказка: за верхньою стрілкою виконується дія ділення, за нижньоюдія множення.

Арт-технології :
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Зображення людини у живописі, графіці, скульптурі. Портрет.  Портрет казкового героя.


         Примітка: писати портрети непросто, але спробуйте. Сподіваюсь презентація  Вам допоможе намалювати Цибуліно. Ви можете намалювати свого улюбленого героя.





ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  8 квітня
Українська мова (усно)
         с. 22, № 1
         с. 25, № 6, 7
         *с. 24 (цікавинки про книжки виконати за бажанням)
Українська мова (письмово)
           с.23,  вправа 4
           Примітка: зображено картину художника Чарльза Бартона Барбера
             Підказка: помилки треба виправити у словах читання, заняття, маленької, цьому, пять, Оленка, загадки, прислівя, Террі, книжку.   
Математика с.27 (у зошиті) № 8 
  Примітка:зразок оформлення розв’язання.
  Якщо х =4, то (47+34):9.х=(47+34):9.4 =36
Всесвіт   с. 28, перевірити завдання 1-4
                 с. 28, № 1, 2         




ЖУРНАЛ № 26
Завдання на  7 квітня
Українська мова (усно)
                          с.14, № 2 (внизу) Примітка: жанр – легенда.
                          с. 16, № 1 (розгадати кросворд) + № 2                         
Українська мова (письмово)
                           с.15, № 3,  (у посібнику) Примітка: в журналі                              використані реальні наскальні малюнки –                              мамонт,  мавпа.
                           с.15, № 4 (у зошиті. Примітка: списати                                         текст під назвою «Книга-джерело знань»)                  
                            
Математика с.19,(у посібнику) № 6
                          Примітка: вислів «Я читаю щодня!»


ЖУРНАЛ № 26
Завдання на 6 квітня
Українська мова (усно)
                      с. 4, № 1 + с. 6, № 1 (поличку,ліжко,килим, банку)
                      с. 4, № 2 або с. 6, № 2 (текст на Ваш вибір)
        Примітка:  текст аудіювання дитині не менше 2 разів читає хтось із дорослих перш ніж відповідати на питання до тексту.
         
Українська мова (письмово)
                 с.5, (у посібнику) № 3 (слова-відгадки:папірус,                                                                  берест)
                 с.5, № 4 (слово:читання. Записати споріднені                                            слова: читач, читати,читальня)
                 с.5,  № 5 (у посібнику + у зошиті)
          Примітка за Новим Правописом: у разі збігу однакових приголосних одну літеру залишаємо, а другу переносимо в наступний рядок закон-ний, безцін-ний, розріс-ся. В іменниках з подовженим приголосним можливий подвійний перенос жит-тя, жи-ття; знан-ня, зна-ння.
                    с.5,    № 8 (у зошиті)
                    с. 7, № 3 (у посібнику)
          
Математика с.8 (у зошиті) № 5 -знайти значення виразів.
                          Примітка:зразок оформлення розв’язання.
                          Якщо а=64, то 36+а:8-17=36+64:8-17=27
Всесвіт   с. 10,  № 1 (розпочати проєкт «Вирощування                                       кристалів в домашніх умовах»)
Примітки до №1:
1)Криста́л — тверде тіло, поверхня якого має кути. З кристалів складаються сніг і крига, цукор, сіль тощо.
2) Підказка: Послідовність вирощування кристалів в домашніх умовах (із солі): 4, 2, 5, 3, 1.
3) Зробіть фото чи відео (за бажанням), щоб презентувати результати своєї роботи над проєктом і продемонструвати власноруч вирощені кристали та розказати про роботу з їх вирощування.

                     с. 11,  № 2, 3.  


Дорогі діти!Шановні батьки!
 6 квітня - початок останньої чверті цього навчального року.
Всім здоров'я, оптимізму, сил!







Дорогі діти!Шановні батьки!
З 30 березня по 5 квітня - канікули!
УРА!!!
Завдання дистанційно задаватися не будуть. 
Але кому треба "підтягнути" те, що не встигли ще виконати у журналах 24 і 25 - є така можливість.
Бережіть життя і здоров’я!
Гарно відпочивайте у колі родини!
 Не забувайте про правила поводження під час карантину!



ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 30 березня
                          
Математика с. 39,  (у посібнику) № 8 (вислів “Бережи                                      природу”)

Російська мова  (усно)с.64-66, № 205, 208, 209, 212
                        (письмово)  написати по 1 рядку  букв  Е і е +
       № 211
Англійська мова  с.45, вправа 3

Всесвіт    с. 40 - 41, № 1, 2, 3

Примітка: перегляньте ще раз відеоурок «Всесвіт»


ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 27 березня
Українська мова (усно)
       с. 32 - 33, № 1 (текст повідомлення “Вітаю з  Днем щастя”), 2, 3, 4 (усно)
                                                   
Українська мова (письмово)
       с. 33, № 5(записати текст вітальної листівки у зошит)
                          
Математика с. 34,  № 1(у посібнику Примітка: слово“матуся”)
                                
Англійська мова  с.43 вправа 3 (виписати із тексту вірша слова з назвами кімнат будинку у словник та вивчити)

Арт-технології : користуйтеся вкладками.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема.Натюрморт. Весняні квіти. Листівка. Живопис (гуаш, тонований папір). 

ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 26 березня
Українська мова (усно)
         с. 22, № 1, 2 + с. 24, № 1, 2, 3 (один з віршів          вивчити                  напам’ять)                         
Українська мова (письмово)
           с.23, (у посібнику) № 3, 5(у посібнику та у зошиті)
           с. 25, № 4, 7 (у посібнику)
           с.25, № 6 (у зошиті) Підказка:сонце,сонний, спросоння.   
Математика с.26 (у зошиті) № 4-знайти значення виразів.
                          Примітка:зразок оформлення розв’язання.
                          Якщо а=49, то 58+а:7-29=58+49:7-29=36
Всесвіт   с. 28-29 Увага! Це заняття містить найскладніший для сприймання дитиною за весь навчальний рік матеріал з всесвіту. Але він є найважливішим для формування в дитини цілісної картини світу і закладає основи для успішного вивчення хімії в основній школі.
Щоб ви не лякались складності матеріалу,запевняю,  що цей матеріал буде засвоюватись дітьми поступово протягом ще двох років навчання в початковій школі. Цей матеріал (як й інший складний для засвоювання дітьми) в нашому проєкті  пропонується за методом випереджального навчання, щоб на той момент, коли він вивчатиметься, діти легко його опанували.
                         с. 28-29, № 2, 3, 4               

Примітка: перегляньте ще раз відеоурок «Всесвіт»

ЖУРНАЛ № 25
Завдання на 25 березня
Українська мова (усно)
             с.14, № 1 + с. 16, № 1, 2                         
Українська мова (письмово)
           с.15, № 2,  (у посібнику)
           с.15, № 5 (у зошиті. Примітка: списати                                              тільки 1 абзац)
          с.17, № 3, (у посібнику)
          с.17, № 6, (у посібнику та у зошиті)
Математика с.18,(у посібнику) №1
           Примітка: шукане слово «маріонетка».
 Англійська мова  с.42, вправа 1(повторити  місяці у словнику, написати їх назви у рамочках)
                    с.42, вправа 2 (усно перекласти словосполучення)




ЖУРНАЛ № 25

Завдання на 24 березня

Українська мова (усно)
                          
с. 4, № 1 + с. 6, № 1, 2
                         
Українська мова (письмово)

 с. 5, № 2, 3 (у посібнику)

Розфарбуй рибок зі словами, в яких  пишеться 

буква ь

с. 5, № 4 (у зошиті. Примітка: коми,  

звичайно,  не пишемо і кожне наступне речення треба писати не з нового рядка, а продовжувати після крапки)
                            
Підказка: Складається такий текст.
Якось на вулиці Олесь побачив маленьке кошеня. Воно було гарненьке. Оченята у котика чорненькі. Нявчить тоненьким голоском. Олесь пожалів тваринку. Тепер у нього вдома живе кіт Тьома.
                                        
 с. 7, № 3, 7  (у посібнику)

Математика с.8, Примітка: вхідний селфі-

аудит (зелений горішок) не виконувати.              

с.8 (у посібнику) № 2,  №1 Важливо при 

обговоренні виконання завдання акцентувати

 увагу на те, що ціле ділиться на  рівні частини.

                                  
Шановні батьки!
        
Тема «Дроби» завершує введення нового 

матеріалу програми з математики для 2 класу. 

ІV чверть навчального року спрямовується на 

повторення тем та систематизацію вивченого.

Тема «Дроби» є пропедевтичною і вводиться лише на практичному рівні. Усі завдання діти мають виконувати з використанням моделей дробів  та на основі побудови/поділу фігури на рівні частини, створення малюнкових моделей за допомогою точок. Для проведення занять необхідно мати набори демонстраційних моделей дробів, 6 цегинок Lego; діти працюють з лічильним матеріалом, смужками паперу, які ділять на частини шляхом згинання вимірювання і позначення рівних частин.


Звертаю Вашу увагу, що ця тема буде 

вивчатися безпосередньо у класі!


Всесвіт    с. 10, № 1, 2, 3, 4, 5 (у посібнику) 

Примітка: перегляньте ще раз відеоурок 

«Всесвіт»

                  с. 11, № 6, виконати практично 

дослідження властивостей тіл. Для цього 

треба мати  стаканчик з водою, магніт, а також 

набір тіл: льодяник, гвинт, гумку (ластик). 

Результати дослідження записати в таблицю.



ЖУРНАЛ № 24


Завдання на 23 березня



Математика с. 38 - 39, (у посібнику)


(виділені блакитним кольором)


2, 4, 5 (завдання1-6)


Російська мова (усно)с.57-58,

 182, 183.

(письмово) написати по 1 рядку букв Э і э +


185 (виписати із тексту слова з буквою Э

А 
Англійська мова с.45, вправа 4



Всесвіт с. 40 - 41, Примітка: до цих 

сторінок 

додається презентація

1.Розгадайте кросворд. Яке сло

во отримали у виділеній колонці?  

(Тіла). Пригадайте з занять 

математики, що ми називаємо тіл

ом?


За слайдами розпізнати природні та 

рукотворні тіла (слайд 2 -8 )

2. Назвіть, що зображено на сві

тлинах. Утворіть слово із 

зазначених складів назв 

зображених об’єктів. (РЕшітка

ЧОботи, ВИделка, короНА –  

 речови) Запишіть.



3. Завдання на с. 41.



З яких речовин можуть 

виготовляти прикраси/посуд? Які 

речовини використовують для 

приготування страв?

Робота зі слайдами. Назвіть, з як

их речовин створені зображені 

тіла. (слайд 10 - 15)

4.


5. Що зображено на світлинах? 

Чим схожі і різняться ці тіла? 

Прочитайте назви речовин. 

Запишіть номери відповідно до 

речовин, з яких

створені зображені тіла.

Робота зі слайдами. Назвіть 

зображені тіла. Назвіть речовини, 

з яких вони створені. (слайд 17  

-19)







ЖУРНАЛ № 24


Завдання на 20 березня


Українська мова (усно)
 
с. 32 - 33, № 1, 3, 6, 7, 8

Українська мова (письмово)

с. 32, № 2 (списати закличку 

«Прийди, весно красна!»)

Математика с. 34 - 35, (у посібнику)

(виділені блакитним кольором)

4, 5 (завдання1-6), 6

Англійська мова с.44 вправа 2,3

Арт-технології :

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема. Декоративно-прикладне 

мистецтво.  


Оригамі. Паперові першоцвіти

HANDMADE МИСТЕЦТВО



Тема. Робота з вторинним 

матеріаломта пластиліном

Оздоблення горщика для квітів.
 

Примітка: створюйте поробки, 

малюйте за вкладками, які видали 

разом із журналом; 

фотографуйте процес створення і 

саму творчу роботу і за бажанням 

присилайте фото мені особисто.







ЖУРНАЛ № 24

 
Завдання на 19 березня



Українська мова (усно) 
 

с. 22, № 1, 2


с. 24, № 2



Українська мова (письмово)


с. 23, № 3, (у посібнику)


с. 23, № 4 (у зошиті. Примітка: 
тільки списати

 текст, доповнивши словами з 
довідки)


с. 25, № 3, 4, 5 (у посібнику)


Математика с. 26, (у посібнику)



1) перевірити роботу та виправити 

помилки (завдання вгорі). 

Примітка:  

за потреби звертатися до інформації у

блок-карті на с.27)


2) № 1



Всесвіт с. 28, Примітка: можна 

виконати 

усно, але нічого на цій сторінці не 

записувати


№ 2, 3 (у посібнику), № 4, скласти 

розповідь 

за  поданим планом






ЖУРНАЛ № 24


Завдання на 18 березня


Українська мова (усно) 
 

с. 12, вивчити напам’ять вірш 

А.Костецького


с. 14, № 1


с. 16, № 1, 2

Українська мова (письмово)


с. 15, № 3, 6, 7 (у посібнику)


с. 17, № 3 (у посібнику)


с. 17, № 7 (у зошиті)


Математика  

с. 19, № 3 (у посібнику)


с. 19, № 4 (Примітка: розв’язати у зошиті 

треба третю задачу)


Англійська мова 

 с.42 +с.43, вправа 2,4


ЖУРНАЛ № 24


Завдання на 17 березня



Українська мова (усно) 
 

с. 4, № 1, 2, 3


с. 6, № 1, 2


Українська мова (письмово)


с. 5, № 5 (у посібнику; Примітка:

  речення скласти усно, 

 записувати у зошит не треба)


№ 6 (у посібнику; Примітки

1)треба скрізь вставити букву 

 щ на місці пропусків;

2)моделі відповідає слово хрущ)


№ 7 (у зошиті)


с. 7, № 4, 6, 7 (у посібнику)


Математика 

с. 8 – 9, № 1, 4, 5, 6 (у 

посібнику)


с. 8 – 9, № 2 (розв’язати у зошиті одну

 задачу за власним вибором)



Всесвіт 

 с. 10, виправити помилки, 

якщо такі є (1-4) + №1, 2.




Шановні батьки!Прохання 

допомогти дітям виконати 
завдання у журналі № 23
  12, 13 та 16 березня.
Надалі дистанційно завдання
 будуть оновлюватися

Англійська мова
с.44, вправа 1(письмово)
с.45, вправа 3,4  (письмово)

Українська мова (усно)
12 березня с.22,
13 березня с.24,
16 березня с.32
 Українська мова 
(письмово) 
12 березня
с. 23, №4,6(виконати у посібнику)
с. 23, №5,7 (у робочому зошиті)
13 березня
с. 25, №3,7(виконати у посібнику)
с. 25, №4 (у робочому зошиті)
 16 березня 
с. 32, №3(виконати у посібнику)
с. 32, №2 (у робочому зошиті)

Математика 
 12 березня
с. 26-27 №1,4,5,6,10 (виконати у посібнику)
с. 26, №2 (у робочому зошиті)
13 березня
с. 34-35, №1,5,6,7 (виконати у посібнику)
с. 35, №5, 9 (у робочому зошиті)
16 березня 
с. 38-39, №1,2, 5, 6(виконати у посібнику)

Всесвіт
 12 березня
с. 11, № 4,5 (виконати у посібнику)
 13 березня
с. 28-29, №1,2,3, 4, 5 (виконати у посібнику)
16 березня 
с. 40-41, №1,2,3,4,5 (виконати у посібнику)


5. Що зображено на світлинах? 

Чим схожі і різняться ці тіла? 






На підставі розпорядження міського голови №58-р від 11.03.2020 призупинено освітній процес з 12.03.2020 до покращення ситуації





ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Освітній процес у школі призупиняється
 з 03.02.2020 
у зв'язку зі зростанням захворюваності на грип, ГРВ серед здобувачів освіти (22,9%) до поліпшення ситуації із захворюваністю






ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Розпочався 2 семестр.
Сподіваюсь на Ваше відповідальне ставлення до відвідування учнями занять,
 а саме:
  • недопущення пропусків занять без поважної причини (поїздки за межі міста та країни плануйте в позаурочний час);
  • вчасне попередження вчителя (дзвінком по телефону) про відсутність дитини у школі;
  • вчасне надання класному керівникові довідки про відсутність учня.
Давайте разом виховувати у наших дітей пунктуальність та відповідальність!

ШАНОВНІ БАТЬКИ і НАШІ МАЛЕНЬКІ "крилатики"!
Є чудова нагода 
взяти участь 
в українознавчій грі
 "Соняшник".
Запрошую Вас долучитися і "на крилах успіху" перевірити свої знання та отримати відзнаки.



Швидко пролетіли канікули.
 На порозі 2 семестр навчального року.
Сподіваюся, що він для нашої шкільної родини 
буде таким же плідним, цікавим, успішним,  як і минулий.


ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Розпочинаються зимові канікули.
Даю настанови: провести їх весело, 
з родинним теплом,
 з відвідуванням цікавих заходів і  здоровими та неушкодженими повернутися
 13 січня 2020 року 
до занять у школі.





ОГОЛОШЕННЯ
Новорічне свято у школі відбудеться
 27 грудня о 9:00 в актовій залі.
Пам’ятаємо, що гарний настрій і безпечна поведінка - запорука веселого свята!


Сьогодні вже 20 грудня, 
а ми ще отримуємо подарунки від Святого Миколая.
 Всі ми (діти і вчителі) були приємно здивовані! Дякуємо посланцю Святого Миколая- СУСЛОВІЙ МАРИНІ ВІКТОРІВНІ!



ОГОЛОШЕННЯ
19 грудня о 17:00 відкриття міської ялинки.
Гарна нагода з родиною провести час.





Клас до Новорічних свят
 прикрашали
Матвєєва Марина Валеріївна, Винниченко Вікторія Олександрівна,
Виноградна Тетяна Олександрівна, Манзюк Анастасія Віталіївна.
ДЯКУЄМО!!!




    
ПОДЯКА
за участь та допомогу в організації ярмарку до Дня Святого Миколая!


Позиції не здаємо! Так тримати!




З Днем сина Вас вітаю 
і Дякую батькам 
за Тьому і Камрана,
Фазиля та Шахмара, 
Двох Ігорів, Артура, 
бо кожен з них - "фігура"!
За Даню та Данила,
Єгорку та Кирила,
за Юрчика і Яна,
 Максимку і Богдана, 
Дмитра і Тимофія, 
Звичайно ж, Олексія.
Бо всі наші синульки -
То є наша НАДІЯ!





Дякуємо  батькам Матвєєвій Марині Валеріївні, Рагімовій Гюльсарі, Даміровій Туркані та Лепетусі Максиму Івановичу за святково прикрашений клас до свята.



Оголошення!
 15 листопада школа святкує день народження "Планети-42"
В цей  у школі буде проведено багато різноманітних заходів:
  • майстер-класи
  • виставка домашніх улюбленців (ДОЛУЧАЙТЕСЯ, тільки не приводьте собачок та кішечок)
  •  фестиваль Лего (команду нашого класу ми вже сформували)
  • нестандартні уроки
  • і...МОЖНА ПРИЙТИ В ОДЯЗІ за власним уподобанням.




Шановна, Войченко Наталія Валентинівна!
Вдячні Вам за збірки казок народів світу. Наші маленькі читайлики задоволені. 
 З 11 листопада
 розпочинаємо нову тему
 "Світ казок".
Хвилинки читацьких задоволень будуть присвячені читанню казок народів світу. Читайте вдома, приносьте книжечки з Вашої домашньої бібліотеки.






Щиро вдячна, 
шановні батьки,
  за позитивний, теплий, спільний початок навчального дня. 
За Вашу вагому підтримку!!!
Вразили своєю небайдужістю до дітей, до школи, до спільної проблеми безпечного руху на дорозі (ВАС ТАК БУЛО БАГАТО), активністю в обговоренні відео та проведенні з дітьми навчальних ігор та фото.
Окрема подяка Фоміній Ользі Дмитрівні за можливість продемонструвати світловідбиваючий жилет.




Шановні батьки!
Запрошуємо Вас 6 листопада на нашу толоку. Чекаємо Вас о 8:00.
Наші діти беруть участь у дуже важливому хештег-марафоні "Безпека на дорозі".
III тур марафону передбачає виконання завдання з батьками.
Сподіваємося на  Вашу підтримку!





Шановні батьки!
Висловлюю щиру подяку за активну участь у ярмарку до Дня міста.
Торгували на славу! Ми-перші! Так тримати!





Шановні батьки!
19 вересня о 17:30 відбудуться батьківські збори.
 Ваша присутність обов’язкова



























Комментариев нет:

Отправить комментарий